Friday, April 13, 2012

MattRach/Already Out There/2011

Mathieu Rachmajda, alias Mattrach је део нове YouTube генерације гитариста који је разним cover-ima и техником Бога гитаре привукао милионе посета.. Док су сви покушавали да скину funtwo-a, Метју (или Матју, Француз је) је поприлично храбро направио неколико феноменалних потеза на сада већ легендарној "The Canon Rock" и брзо постао толико популаран, да је био неколико пута на топ телевизијама у Француској (са 17 година!), а све је то крунисано нечувеним endorsement deal-om са Fenderom, иако човек (или дечак) није имао ниједну песму а не албум (барем не снимљене).



Чувени "Lego Man" на овом снимку има само 15 година а технику највише класе.


Но, сада када има 21, све се то променило. Званично први албум, "Already Out There" је једно фантастично дело младог Француза који не пева, нема текстове, све што има је музика и представља изразито хардкор аутора који обично угњаве већ након треће солаже..



..међутим, Метју то не чини. Иако сви знамо да он може да свира супербрзе солаже, скале, арпеђа и све остало, он је човек снимио албум, готово неочекивано технички скромно али све што је написао, написао је фантастично.. Невероватно питак гитарски албум најмодернијих тенденција у свету гитара, изразито добро "алтернативно рокерски", без иједног исфорсираног момента, све песме имају тај јасан звук новог Телекастера, који никада није звучао овако моћно, коначно и једна добра гитара из некада највећег "Фендера" којој не треба "маскирање" своје немоћи.. Није ни чудо што су платили практично клинцу рођеном `91-е да демонстрира могућност нове технологије уместо неком провереном, "искусном".. Јер овакву ватру може само  "свежа крв" да започне...

Дакле, једноставно "француски" микс модерног рока и  гитарске виртуозности, проткане класистичким ескапизмима у драматичним тренуцима, терце, октаве, али без покушаја да вас импресионира детаљем, више целином, самом нумером.. Неверованто оптимистичан звук (добро, уз две тужњикаве шпанске баладе), енергичан, једноставно, од хиљаде ЈуТјуб гитариста, очекивано, геније од детета је стасао и започео свој музички пут.. Има још "коцкастију" главу, али сигуран сам да женске обара са ногу.. Фантастично!




1 comments:

Naomisamuel said...

Здраво пријатељи, ја сам Наоми Самуел, нова сам овде, не знам како ствари овде функционишу, али прочитао сам добре коментаре овде и додаћу мало свог живота јер ће многима бити од користи нас овде, тражећи одговоре и односе за решавање проблема. Била сам у вези са Самулом четири године, он је раскинуо са мном, све сам урадила да га вратим, али све је било узалуд, толико сам га желела због љубави коју имам према свом мужу, питала сам га о свему сам обећавао, али је он одбио. Објаснио сам проблем мог односа са колегиницом на послу и она ми је предложила да радије контактирам љубавника који би ми помогао да направим љубавну чаролију да вратим мушкарца кући, али ја сам жена која никада није веровала у магију, имала сам нема избора, покушао сам, контактирао сам чаролије и рекао ми је да нема проблема да ће све бити у реду за три дана, мој бивши ће ми се вратити за три дана, др апата је бацио чини у ваздух и свака друга правописна амајлија у његовом храму у моје име усред ноћи. Зачудо, други дан је био око поднева. 16.00 Звали су ме са непознатог броја, звао ме бивши муж, била сам толико изненађена што сам се јавила на телефон, видевши да је то мој муж, дуго смо разговарали и само је рекао да му је жао . јер је све било погрешно, рекао је да жели да му се вратим да ме воли још више. Био сам тако срећан и отишао сам код њега, како смо почели да живимо срећно до данас. Од тада сам обећао да ћу своје добре вести поделити са љубавним играма које савршено раде без икаквих нежељених ефеката. Имам снажну намеру да неко кога знам да има проблеме у вези може бити од помоћи таквој особи тако што ћу јој упутити једину праву и моћну проверу правописа која ми је помогла да решим свој брачни проблем. емаил:драпата4@гмаил.цом можете му послати имејл ако вам је потребна помоћ у вези, можете га контактирати на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+66 81 302 8552)

Post a Comment